Tereza Hradilková a kol. – Nepřestávej


  • Koncept, choreografie: Tereza Hradilková

    Interpretace: Tereza Hradilková
    
Dramaturgie: Lukáš Jiřička

    Hudba: Floex, Antonio Vivaldi 

    Světelný design: Zuzana Režná

    Technická spolupráce: Jonáš Svatoš
    
Kostým: Marjetka Kürner Kalous
    
Produkce: Veronika Hladká
    
Producent: Jakub Hradilek

    Koprodukce: Tanec Praha z.ú. / PONEC – divadlo pro tanec, Studio Truhlárna, Centre
national de la dance Pantin, České centrum Paříž, Švestkový Dvůr

    Za podpory: Ministerstvo kultury České republiky, Hlavní město Praha, Nadace Život umělce


    Speciální poděkování: Jan Horák

    Poděkování: Jan Bubák, Jean Gaudin, Fabienne Haber


    délka představení: 35 minut

    Studio Hrdinů v dubnu hostí dvě konceptuálně laděná taneční sóla – Nepřestávej Terezy Hradilkové a Enolu Elišky Brtnické. Obě představení jsou na programu letošního ročníku festivalu Norma v Ostravě, ten se uskuteční v termínu 8.-9. listopadu. Obě představení uvádíme jako pozvánku na čtvrtý ročník festivalu autorského divadla a současného umění, který pořádá galerie PLATO a Studio Hrdinů.

    *****

    Klidným pohledem přejít sál,

    zatajit dech,

    pozvednout ruku,

    počkat na ticho a zkrotit neklid, určit tempo, podmanit si pozornost a přítomnost držet pevně v rukách.

    Teď!

    Tereza Hradilková ve svém novém projektu „Nepřestávej“ pokouší možnosti vyjádření neuchopitelného světa hudby, vášně, sexuality.. Výchozím bodem k tomuto tématu je postava dirigenta, tedy člověka, který má na první pohled ke světu hudby automaticky klíč. Hradilková zpřítomňuje touhu po ovládnutí hudby, zajímají ji okamžiky, kdy má situaci pod kontrolou, ještě více ale kdy je hudba (vášeň) dominující a fyzická exprese je na první pohled v disharmonii.

    Ptá se, kdy a jak přejímáme roli dirigenta v našich životech, jak moc držíme vášeň ve svých rukách a kdy naopak vášeň drží pod nadvládou nás.  Kdo je dirigent uvnitř nás?

     

    Uvedení v rámci festivalu Česká taneční platforma.

    premiéra: 21. 12. 2018